ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Honda RC 110

Η Ιστορία της Ιαπωνικής Παρουσίας στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αρχίζει και ξεκινά με την σειρά  R C ένα όνομα που υιοθετήθηκε από την είσοδο της Honda στα Grant Prix μοτοσυκλέτας το 1959 .
Από το 1961 η Honda άρχισε να ετοιμάζει ένα μηχανάκι για την μικρή κατηγορία των 50 c.c με σκοπό να πρωταγωνιστήσει σε αυτή την κατηγορία παρουσίασε λοιπόν στο Tokyo Motor Show το Νοέμβριο του 1961 το R C 110 που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1962 στην Ισπανία 
Ξεκίνησε την αγωνιστική του παρουσία το Honda  R C  110 μένοντας πιστοί σαν εταιρεία στους τετράχρονους κινητήρες και με μια ομάδα εξαιρετικών οδηγών να διακριθεί στην μικρή κατηγορία των 50 c.c .
Ηταν ένα μηχανάκι 49 c.c , μονοκύλιδρο , τετράχρονο , αερόψυκτο , εκκεντροφόρο  επικεφαλής ,  διάμετρο  40 m.m , διαδρομή  39 m.m , 9,5 hp  στις  14.000  rpm ,  κιβώτιο 5 ταχυτήτων , εμπρός - πίσω  ταμπούρα , τροχούς  2.00 - 18 , βάρος  45 Kg άδειο , τελική ταχύτητα περίπου 145 Km 
H πρώτη του λοιπόν παρουσία στο Montijuich της Ισπανίας , έχει τα ακόλουθα αποτελέσματα 3ος ο Luigi Taveri ,5oς ο Tommy Robb , βλέποντας ότι δεν μπορούν να διακριθούν απέναντι στα δίχρονα εκείνης της εποχής η Ηonda προσπάθησε μέσα στην ίδια την χρονιά να το βελτιώση , για να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό έτσι στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς έχουμε το R C 111 με διάμετρο  40,4 , κιβώτιο 8 ταχυτήτων .
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι δυνατότητες είναι για τρίτες και τέταρτες θέσεις έτσι στο δεύτερο αγώνα στο  Clermont ferrand της Γαλλίας  έχουμε 2ος ο Ιάπωνας Kunimitsu Takahashi , 3os o Luigi Taveri , 4os o Tommy Robb , τα αποτελέσματα δείχνουν την αδυναμία της Honda να κερδίσει τους δίχρονους κινητήρες εκείνης της περιόδου , όμως δεν μένουν σε ησυχία μετά τρις εβδομάδες παρουσιάζουν στον επόμενο αγώνα και συγκεκριμένα στο isle of Man μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα το R C 112 , 49,61 c.c , δικύλινδρο , αερόψυκτο , διάμετρο 33,0 m.m , διαδρομή 29 m.m , δίνοντας επάνω από 10 hp  στις  17500 rpm , βάρος 62 kg , ταμπούρα εμπρός - πίσω SLS , τροχούς 2,00 - 18 εμπρός , 2,25 - 18 πίσω , μέγιστη ταχύτητα περίπου 150 km , παρα τις μεγαλες βελτιωσεις που εγιναν και η τελικη ταχυτητα ηταν σχεδον ιδια ειχαν συμαντικες διαφορες στην επιταχυνση τα αποτελεσματα μεσα στην χρονια μας το δειχνουν στο Isle of Man 2os o Luigi Taveri , 3os o Tommy Robb , στο Assen 9os Luigi Taveri , 11os o Tommy Robb , στο Spa 3os o Luigi Taveri ,