ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Kent Andersson

KENT ANDERSSON

Γεννήθηκε στο Γκετεμπορκ της Σουηδίας την 1η Αυγουστου του 1942 .
Η μοτοσυκλετα του τραβηξε το ενδιαφερον απο πολυ μικρος και σε μικρη ηλικια  αρχισε να ασχολειται με τους αγωνες .
Το 1960 πηρε μερος σε αρκετους αγωνες του εθνικου πρωταθληματος της Σουηδιας και της Δανιας
Αποδειχθηκε λοιπον οτι ειναι πολυ ταλαντουχος και γρηγορος αναβατης , μαλιστα οσο αντεχαν και δεν παρουσιαζαν μηχανικες βλαβες οι μοτοσυκλετες που οδηγουσε τα αποτελεσματα του ηταν εξαιρετικα .
Μετα την κατακτηση του εθνικου πρωταθληματος της Σουηδιας στην κατηγορια των 250 c.c το 1965 την επομενη χρονια το 1966 εμφανιζεται στο παγκοσμιο πρωταθλημα αγωνιζομενος σε δυο κατηγοριες στα 250 c.c και στα 350 c.c κανοντας τρεις αγωνες στα 250 c.c στην Jarama της Ισπανιας , στην Imatra της Φιλανδιας και στο της Ιαπωνιας ,στα δε 350 c.c ενα μονο αγωνα στο της Ιαπωνιας .
Βλέποντας ομως οτι χρειαζεται μια καλυτερη μοτοσυκλετα και πιο ανταγωνιστικη αγορασε μια Yamaha  250 c.c  και αρχισε να καταφερνη καλα αποτελεσματα την επομενη χρονια το 1968 αγωνιζεται σε δυο κατηγοριες 125 c.c και 250 c.c κανοντας την εμφανιση του σε τρις μονο αγωνες μα τα παρακατω αποτελεσματα 3ος στο Sachsenring της Γερμανιας , 6ος στο Spa του Βελγιου , 6ος στο Ulster Grant Prix της Βορ. Ιρλανδιας .
Το 1969 πάλι με Yamaha ΤΖ 250 ξεκινά δυναμικά την χρονιά και έχουμε , 2ος στην Jarama της Ισπανίας ,1ος Sachsenring της Γερμανίας , 3ος στο Le Mans της Γαλλίας , δεν αγωνίζεται στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , 7ος στο Assen της Ολλανδίας , 4ος στο Spa του Βελγίου , 4ος στο Hockenheim της Ανατολικής Γερμανίας , 7ος στο Brno της Τσεχοσλοβακίας , 1ος στην Imatra της Φιλανδίας , 2ος στο Ulster Grant Prix της Βορ. Ιρλανδίας , 3ος στην Ιmola της Ιταλίας , 3os στην Opatija της Γιουγκοσλαβίας , ετσι στο τέλος της χρονιάς βρίσκεται δεύτερος στην κατατάξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος με 84 βαθμούς .





Ήταν ένας εντυπωσιακός οδηγός αγώνων.
Ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα από τη Σουηδία.
Το 1969 με Yamaha στη κατηγορία των 250 cc κάνει φοβερή παρουσία με 2 νίκες και παίρνει τη 2η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Το 1970 είναι το ίδιο εντυπωσιακός με πολύ καλά αποτελέσματα.
Το 1972 έρχεται δεύτερος στη κατηγορία των 125 cc και το 1973 ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος του είναι γεγονός.
Κατορθώνει 5 νίκες στη κατηγορία των 125 cc.



Το 1974 η ιστορία επαναλαμβάνεται. Παγκόσμιος τίτλος στη κατηγορία των 125 cc με 5 νίκες.
Το 1975 αποσύρεται από την ενεργό δράση και πήρε διοικητική θέση  στη Yamaha στην Ευρώπη.
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 64 ετών τον αύγουστο του 2006