ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Marco Lucchinelli

Γεννήθηκε στις 26 Ιουνίου του 1954 στο Bolano της Ιταλίας .
Ξεκίνησε την αγωνιστική του πορεία στην πατρίδα του την Ιταλία τρέχοντας σε διάφορους αγώνες κυρίως αντοχής  .
Η πρώτη του επικοινωνία με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έγινε το 1975 λόγω ότι στους διάφορους αγώνες που αγωνίσθηκε εντυπωσίασε τους υπεύθυνους της  Yamaha και του έδωσαν να αγωνισθεί με μια  TZR 350 στην Imola της Ιταλίας κερδίζοντας την 7η θέση .
Το 1976 δήλωσε συμμετοχή σε δύο κατηγορίες στα 350 c.c με μία Yamaha TZR 350 και στα 500 c.c με ένα Suzuki RG 500, στη κατηγορία των 350 c.c έκανε ένα μόνο αγώνα στο Le Mans της Γαλλίας όπου και δεν τερμάτισε , στην κατηγορία των 500 c.c έφερε κάποια καλά αποτελέσματα ,3ος στo Le Mans της Γαλλίας 2ος στο Salzburgring της Αυστρίας , δεν αγωνίσθηκε στην Imola της Ιταλίας , στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , στο Assen της Ολλανδίας , στο Spa του Βελγίου ,15ος στο Anterstorp της Σουηδίας , 5ος στην Imatra της Φιλανδίας , δεν τερματίζει στο Brno της Τσεχοσλοβακίας , 2ος στο Nurburgring της Γερμανίας , έτσι με αυτά τα αποτελέσματα συγκεντρώνει 40 βαθμούς , παίρνοντας την τέταρτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα .
Κατά την διάρκεια της αγωνιστικής του θητείας κέρδισε το ψευδώνυμο Grazy Horse για τον άγριο τρόπο που οδηγούσε ,αυτό το ατρόμητο στύλ οδήγησης ήταν και η αιτία  των πολλών ατυχημάτων που αρκετά συχνά είχε .

                                                                  
Picture


Το 1977 έρχεται μια νέα χρονιά για τον Marco Lucchinelli, αγωνίζεται μόνο στην μεγάλη κατηγορία των 500 c.c  με μια Suzuki RG 500 τα αποτελέσματα μέσα στη χρονιά του δεν είναι καθόλου ικανοποιητικά , 7ος στο San Carlos της Βενεζουέλας , δεν αγωνίζεται στο Salzburgring της Αυστρίας , 7oς στο Hockenheim της Γερμανίας , δεν τερματίζει στην Imola της Ιταλίας , στο Raul Ricard της Γαλλίας , 6ος στο Assen της Ολλανδίας , δεν τερματίζει στο Spa του Βελγίου , στο Anterstorp της Σουηδίας , 2ος στην Imatra της Φιλανδίας , δεν τερματίζει στο Brno της Τσεχοσλοβακίας ,δεν αγωνίζεται στο Silverstone της Μεγάλης  Βρετανίας .
Το 1978 αγωνίζεται πάλι σε δύο κατηγορίες στα 350 c.c με ένα Yamaha και στα 500 c.c με ένα Suzuki, στα  350 c.c τρέχει μόνο σε ένα αγώνα στο Mugelo της Ιταλίας και έρχεται 6ος , στα 500 c.c χωρίς μεγάλες διακρίσεις έχει μέσα στην χρονιά αναλυτικά τα πιό κάτω αποτελέσματα , δεν  αγωνίζεται στο San Carlos της Βενεζουέλας , δεν τερματίζει στην Jarama της Ισπανίας , 4ος στο Salzburgring της Αυστρίας , δεν τερματίζει στο Nogaro της Γαλλίας  3ος στο Mugelo της Ιταλίας , δεν τερματίζει στο Assen της Ολλανδίας ,7ος στο Spa του Βελγίου , δεν τερματίζει στο Karlskoga της Σουηδίας , δεν τερματίζει στη Imatra της Φιλανδίας , 4ος στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας , δεν τερματίζει στο Nurburgring της Γερμανίας η κατάταξη του Παγκοσμίου πρωταθλήματος τον βρίσκει ένατο με 30 βαθμούς .
Αποτέλεσμα εικόνας για marco lucchinelli


Aπό αυτή την χρονιά το 1979 και μετά αγωνίζεται μόνο στην μεγάλη κατηγορία των 500 c.c επάνω σε μια Suzuki RG και προσπαθεί για το καλύτερο ,  όμως πάλι δεν έχει συνέχεια και τα αποτελέσματα του δεν είναι καθόλου ικανοποιητικά , δεν αγωνίζεται στον πρώτο αγώνα στο San Carlos της Βενεζουέλας , 9ος στο Salzburgring της Αυστρίας , δεν τερματίζει στο Hockenheim της Γερμανίας , δεν τερματίζει στην Imola της Ιταλίας , 10ος στην Jarama της Ισπανίας , δεν τερματίζει στην Rijeka της Γιουγκοσλαβίας , δεν τερματίζει στο Assen της Ολλανδίας , δεν αγωνίζεται στο Spa του Βελγίου κάνοντας μπουκοτάζ με άλλους αναβάτες για την ασφάλεια της πίστας , 7ος στην Karlskoga της Σουηδίας , 9ος στην Imatra της Φιλανδίας , 9ος στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας , δεν τερματίζει στο Le Mans της Γαλλίας , μια χρονιά που τον βρίσκει πολύ χαμηλά στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος  δέκατος όγδοος με μόλις 11 βαθμούς . 
Το 1980 όμως κάνει μία καλή χρονιά κάνοντας και την πρώτη του νίκη στο Nurburgring της Γερμανίας στην κατηγορία των 500 c.c που αγωνίζεται και αυτή την χρονιά με ένα Suzuki RG 500 καταλαμβάνει δε την τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με 59 βαθμούς πίσω από τον Kenny Roberts και τον Randy Mamola  με τα παρακάτω αποτελέσματα , δεν τερματίζει στο Mizano της Ιταλίας ,2ος στη Jarama της Ισπανίας , 3ος στο Paul Ricard της Γαλλίας , δεν τερμάτισε στο Assen της Ολλανδίας , 2ος στο Zolder του Βελγίου , δεν τερμάτισε στην Imatra της Φιλανδίας , 3ος στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας , 1ος στο Nurburgring της Γερμανίας                       







Η καλύτερη χρονιά του Marco Lucchinelli ήταν το 1981 , ξεκίνησε οδηγώντας μία Suzuki RG 500 ετοιμασμένη από τον Roberto Gallina , νίκησε στην Imola  200  της Ιταλίας  και συνέχισε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πολύ δυνατά φέρνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα, δεν τερματίζει στο Salzburgring της Αυστρίας , 3ος στο Hockenheim της Γερμανίας , 5ος στην Monza της Ιταλίας , 1ος στο Paul Ricard της Γαλλίας , 2ος στην Rijeka της Γιουγκοσλαβίας  1ος στο Assen της Ολλανδίας , 1ος στο Spa του Βελγίου , 1ος στην Imola του Σαν Μαρίνο , 19ος στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας , 1ος στην Imatra της Φιλανδίας , 9ος στο Anterstorp της Σουηδίας ,έτσι λοιπόν το τέλος της χρονιάς τον βρήκε πρώτο στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος  με 105 βαθμούς . 
Το 1982 δέχθηκε να αλλάξει στρατόπεδο μετά από μια προσφορά της Honda για να τρέξει με το νέο τρικύλινδρο NS 500 μαζί με τον Freddie Spencer  και τον Takazumi Katayama , θα έχει μία χρονιά χωρίς καμία διάκριση και χωρίς ούτε ένα βάθρο μαζεύοντας 43 βαθμούς και παίρνοντας την όγδοη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τα παρακάτω αποτελέσματα , 5ος στο Buenos Aires της Αργεντινής , δεν τερματίζει στο Salzgurgring της Αυστρίας , δεν αγωνίζεται λόγω μπουκοτάζ για την ασφάλεια της πίστας στο Nogaro της Γαλλίας , 5ος στην Jarama της Ισπανίας ,5ος  στo Mizano της Ιταλίας , δεν τερματίζει στο Assen της Ολλανδίας , 6ος στο Spa του Βελγίου , 8ος στην Rijeka της Γιουγκοσλαβίας , 17ος στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας , 5ος στο Anterstorp της Σουηδίας , 6ος  στο Mugelo του Σάν Μαρίνο , 5ος στο Hockenheim της Γερμανίας .




Μια από τα ίδια και για το 1983 για όλη την χρονιά είναι πολύ χαμηλά , τα αποτελέσματα του δεν είναι καθόλου καλά εκτός από μια δεύτερη θέση που φέρνει στο Le Mans της Γαλλίας και μιά τρίτη στο της Γερμανίας ,αναλυτικά έχουμε τα παρακάτω ,9ος στο Kyalami της Νότιας Αφρικής , 2ος στο Le Mans της Γαλλίας , 10ος στο της Ιταλίας , 3ος στο της Γερμανίας , δεν τερματίζει στην Jarama της Ισπανίας , 7ος στο Salzburgring της Αυστρίας , 9ος στην Rijeka της Γιουγκοσλαβίας , δεν τερματίζει στο Assen της Ολλανδίας , 7ος στο Spa του Βελγίου , Δεν τερματίζει στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας , 6ος στο Anterstorp της Σουηδίας , 4ος στο του Σάν Μαρίνο , στο τέλος τελειώνει την χρονιά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην έβδομη θέση με 48 βαθμούς .
Ουσιαστικά η καριέρα του τελειώνει το 1983 γιατί εκτός ότι αλλάζει ομάδα και φεύγει από την Honda  τα επόμενα τρία χρόνια  1984 - 1985 - 1986 δεν παρουσιάζει απολύτως τίποτα δεν τερμάτισε σε κανένα αγώνα από αυτούς που έλαβε μέρος τα επόμενα τρία χρόνια παρά μόνο το 1985 17ος στην Rijeka της Γιουγκοσλαβίας ,ακόμη και στον τελευταίο αγώνα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1986 στην Monza της Ιταλίας εγκατέλειψε .  
Πρώτος του αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 350 c.c στην Imola της Ιταλίας το 1975
Τελευταίος του αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 500 c.c στην Monza της Ιταλίας το 1986
Πρώτη νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο 500 c.c στο Nurburgring της Γερμανίας το 1980
Τελευταία του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 500 c.c στην Ιmatra της Φιλανδίας το 1981
Αγωνίσθηκε     σε  75   αγώνες     Grant  Prix    και    Νίκησε    σε     6     Aγώνες    Grant  Prix
Κατέκτησε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 500 c.c το 1981 με ένα Suzuki RG 500
      





.