ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Christian Sarron

Γεννήθηκε στις 27 μαρτίου του 1955 στο Glemont-Ferrand της Γαλλίας.
Πρόκειται για μεγάλη φυσιογνωμία στο χώρο της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.



Ξεκίνησε τη καριέρα του με ένα Kawasaki τρέχοντας στα τοπικά πρωταθλήματα.
Στη πορεία γνωρίστηκε με τον Patric Pons που τον βοήθησε να αγωνιστεί σε διεθνείς αγώνες.


Πρώτος του αγώνας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 1976 στο GP του Nurburging της Γερμανίας στην κατηγορία των 350 cc.
Το 1977 αγωνίζεται σε δύο κατηγορίες 250 και 350 cc.
Στα 250 cc έρχεται η πρώτη του νίκη στο GP του Nurburging ενώ κατακτά στα 350 cc δύο δεύτερες θέσεις στη Jarama της Ισπανίας και την Imatra της Φιλανδίας. Επίσης την ίδια χρονιά στο Brno της Τσεχοσλοβακίας.

Το 1978 αγωνίζεται μόνο σε μία κατηγορία (350 cc), χωρίς να εχει ιδιαίτερη διάκριση.

Το 1979 αγωνίζεται στη μεγάλη κατηγορία των 500 cc χωρίς διάκριση ενώ μερικοί τραυματισμοί των αφήνουν 'εξω από τους αγώνες και το 1980.

Το 1981 επίσης δεν έχει διάκριση.


Το 1982 επανέρχεται στις διακρίσεις στη κατηγορία των 250 cc όπου κατακτά μία δεύτερη νίκη και στα 350 cc μια τρίτη θέση στην Imatra της Φιλανδίας.

Το 1983 έχει μία πολύ καλή χρονιά και κατακτά τη δεύτερη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των 250 cc πίσω από τον μεγάλο συναθλητή του Carlos Lavado και μία πρώτη νίκη στο Anderstozo της Σουηδίας.
Την ίδια χρονιά διακρίνεται  με τρεις δεύτερες θέσεις στη Rijeka της Γιουγκοσλαβίας , στη Jarama της Ισπανίας , στο Spa του Βελγίου και μία τρίτη στο Silverstone της Βρετανίας.

Το 1984 είναι η χρονιά που καταφέρνει να κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 250 cc με τρεις πρώτες νίκες στο Salrburging της Αυστρίας , στο Nurburging της Γερμανίας και στο Silverstone της Μ. Βρετανίας. Επίσης κατακτά τέσσερες δεύτερες θέσεις στο Kyalami της Αφρικής , στη Jarama της Ισπανίας , στη Rijeka της Γιουγκοσλαβίας και στο Anberstorp της Σουηδίας 'οπως και μία τρίτη θέση στο Spa του Βελγίου.



Από το 1985 που ανεβαίνει πάλι στη κατηγορία των 500 cc και μέχρι το 1990 που σταμάτησε την αγωνιστική του καριέρα στα GP κατάφερε μία μόνο νίκη στο αγαπημένο του Nurburging της Γερμανίας.

Μπορεί να μην κατάφερε να πετύχει περισσότερες νίκες , είχε όμως πολύ καλούς τερματισμούς με δεύτερες και τρίτες θέσεις.

Στη γενική βαθμολογία των GP είχε πολύ υψηλές θέσεις ενώ ο ανταγωνισμός στη μεγάλη κατηγορία εκείνη την εποχή ήταν πολύ μεγάλος.


Το 1985 κατάφερε να τερματίσει τρίτος πίσω από Freddie Spencer και τον Eddie Lawson το ίδιο και το 1989 πίσω από τον Eddie Lawson και Wayne Rainey.
Tελευταίος του αγώνας σε GP ήταν το Σεπτέμβριο του 1990 στο Philip Island της Αυστραλίας.

Έτρεξε σε 148 αγώνες GP , κέρδισε 7 , όλα με μοτοσυκλέτα της Yamaha.

Ήταν για πολλούς ο γνωστός Gauloises λόγω της διαφήμισης του χορηγού πάνω στη μοτοσυκλέτα του.
Το 1994 μαζί με τον αδελφό του Dominique έτρεξαν και κέρδισαν τον μεγάλο αγώνα αντοχής, το γνωστό Bold'or με Yamaha.
To 1995 αποσύρθηκε από την αγωνιστική δράση και ανέλαβε τη θέση του διευθυντή της Yamaha στην ομάδα των Superbike.

Μέχρι σήμερα δεν σταματά να διοργανώνει και να συμμετέχει σε πολλά event με κλασσικές μοτοσυκλέτες.









.