Κawasaki KR 750
Η Δεκαετια του 1970 ηταν η δεκαετια του κτηνους κακιασμενη και πρασινη την αποκακαλουσαν οι Αμερικανοι την πρωτη τρικυλινδρη 750 της Kawasaki η οποια ηταν βασισμενη στην Η2 της παραγωγης .
Την αεροψυκτη πρασινη την αντικατεστησε το 1975 η υδροψυκτη KR 750 ,απο το 1972 μεχρι το 1978 τα βασισμενα μοντελα δρομου τρικυλινδρα Kawasaki H2 750 και Suzuki GT 750 αποτελουσαν την ουσια των αγωνιστικων Superbikes εκεινης της εποχης .
Το 1976 η υδροψυκτη ηταν ακομη πιο δυνατη και πιο ελαφρια η μοναδικη μοτοσικλετα που κατασκευασθηκε ποτε με καρτερ απο μαγνησιο στην προσπαθεια να βελτιωσουν την μοτοσικλετα εκαναν μεγαλα βηματα προοδου .
Ο Paul Smart που την οδηγησε την θεωρησε τελειως αναξιοπιστη με απαισιο κρατημα για να βελτιωσουν λιγο τα πραγματα ακολουθησε μειωση της ισχυς του κινητηρα και εμπιστευθηκαν τον Colin Seeley να κατασκευαση ενα πλαισιο ετσι η μοτοσικλετα απεκτησε ενα υπεροχο κρατημα, με ενα σωστα ρυθμισμενο κινητηρα ,με αλλες εξατμησεις και 130 ιππους ο Paul Smart καταφερε να τερματιση στην κορυφη πολλων Αμερικανικων αγωνων .
Με λιγα λογια το κτηνος οσο αντεχε ηταν εκπληκτικα γρηγορη ,περιεργως ο Mick Grant την οδηγουσε ευχαριστα βεβαια δεν εκανε και πολυ φοβερες εμφανισεις ,η πρωτη εμφανιση του Mick Grant με την KR ηταν στην Daytona το 1975 .
Η μοτοσικλετα ειχε τεραστια προβληματα και ιδιαιτερα με τον στροφαλο της που δεν αντεχε στην αγωνιστικη οδηγηση ,του εδωσε ομως την χαρα να κανη τον ταχυτερο γυρο εκεινη την εποχη στο Isle of Man με 176 Km την ωρα καλυτερο και απο τον χρονο του Mike Hailwood ,επισης στο North West 200 τον ταχυτερο γυρο και να κερδισει το Grant Prix του Μakao το 1977 οπως επισης το 1977 ανεβασε το ρεκορ του γυρου στο Isle of Man στα 180 Km περιπου .
Το 1978 που κερδισε στο Isle of Man η ταχυτητα που επιανε ηταν 305 Km την ωρα, νουμερα φοβερα για εκεινη την εποχη .
Την Kawasaki KR 750 την ετρεξε και ο Gary Nixon στο παγκοσμιο πρωταθλημα Formula 750 οπου εκει ειχε καποια καλα αποτελεσματα και παραλιγο να κερδισει και τον τιτλο .
Η μοτοσικλετα περνουσε ανετα τα 290 Km την ωρα παρ ολα αυτα δεν καταφερε ποτε να κανη πραγματικοτητα την δυναμη της ετσι οι οδηγοι που την οδηγησαν ειχαν πολυ λιγες επιτυχιες .
Τα Τεχνικα Χαρακτηριστικα της .
Κινητηρας -- Διχρονος - Υδροψυκτος - Τρικυλινδρος εν σειρα
Διαμετρος -- 68 Διαδρομη - 68 - Ισχυς - 120 Hp στις 9500 rpm
Κυβισμος -- 747 c.c Aναφλεξη - Ηλεκρονικη CDI
Kαρμπυλατερ -- 3 Mikuni των 36 m.m
Κιβωτιο -- Ξηρος συμπλεκτης 6 Ταχυτητων
Φρενα -- Εμπρος Διπλος Υδραυλικος Δισκος 296 χιλ. -- Πισω Μονος Δισκος 260 χιλ.
Τροχοι -- Εμπρος Τροχος 3,75 - 18 Πισω Τροχος 4,50 - 18
Βαρος -- 136 Kg
Aναρτηση -- Τηλεσκοπικο Πηρουνι Kayaba 38 m.m
Μεταξονιο -- 1.430 m.m