ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Hugh Roberton Anderson

Hugh   Roberton Anderson

Γεννήθηκε στις 18  Ιανουαρίου  του  1936  στο  Hamilton του Αuckland του Βόρειου Νησιού της    Νέας Ζηλανδίας , του έχει απονεμηθεί το βραβείο  Μ .Β .Ε για την προσφορά του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό .
Αφού κατέκτησε το πρωτάθλημα της  Νέας Ζηλανδίας και πραγματικά έδειξε ότι έχει μεγάλες δυνατότητες ,το 1960 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και αγωνίζεται στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας, μετά από λίγο καιρό κατάφερε το 1961 και προσχώρησε στην αγωνιστική ομάδα της Suzuki όπου την ίδια χρονιά αγωνίζεται στην κατηγορία των 250 c.c  στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με ένα Suzuki, μόνο σε ένα αγώνα στο Isle of Man της Μεγάλης  Βρετανίας και έρχεται 10ος .



Το 1962 αγωνίζεται με την Suzuki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 50 c.c και στην κατηγορία των 125 c.c .
Στη κατηγορία των 50 c.c εμφανίζεται στους τέσσερις τελευταίους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος δηλαδή δεν αγωνίζεται στο Montjuic της Ισπανίας ,στο De Charade της Γαλλίας , στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας ,στο Assen της Ολλανδίας ,στο Spa του Βελγίου ,3ος στο Sachsering της Ανατολικής Γερμανίας ,4ος στην Monza της Ιταλίας ,6ος στο Tampere της Φιλανδίας 1ος στο Buenos Aires της Αργεντινής που είναι και η πρώτη του νίκη .
Στη κατηγορία των 125 c.c και εκεί κάνει μόνο τέσσερις αγώνες χωρίς να τερματίσει σε κανένα .                                                                Αναλυτικά δεν τρέχει στο Montjuic της Ισπανίας ,δεν τρέχει στο De Charade της Γαλλίας ,δεν τερματίζει στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , δεν τρέχει στο Assen της Ολλανδίας , δεν τρέχει στο Spa του Βελγίου ,δεν τερματίζει στο Solitudeting της Γερμανίας , δεν τερματίζει στο Ulster Grant Prix της Βόρ. Ιρλανδίας , δεν τρέχει στο Sachsering της Ανατολικής Γερμανίας ,δεν τρέχει στην Μonza της  Ιταλίας ,δεν τρέχει σε Ταmpere της Φιλανδίας ,δεν τερματίζει στο Buenos Aires της Αργεντινής .
Το 1963 αγωνίζεται πάλι σε δύο κατηγορίες στα 50 c.c και στα 125 c.c , την χρονιά αυτή όλα θα είναι με το μέρος του και θα καταφέρει να κερδίσει  μέσα στη ίδια την χρονιά δυο Παγκόσμια Πρωταθλήματα .
Αναλυτικά στη Κατηγορία των 50 c.c έχει τα παρακάτω αποτελέσματα, 2ος στο Μοntjuic της Ισπανίας ,1ος στο Hockenheim της Γερμανίας,δεν αγωνίζεται στο De Charade της Γαλλίας , 2ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , 2ος στο Assen της Ολλανδιας, 4ος στο Spa του Βελγιου 
3ος στο Tampere της Φιλανδίας ,1ος στο Buenos Aires της Αργεντινής ,2ος στη Suzuka της Ιαπωνίας ,είναι ο πρώτος Παγκόσμιος τίτλος του με 2 νίκες και 4 δεύτερες θέσεις .
Στα 125 c.c ,δεν αγωνίζεται στον πρώτο αγώνα στο Montjuic της Ισπανίας , 2ος στο Hockenheim της Γερμανίας , 1ος στο De Charade της Γαλλίας , 1ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , 1ος στο Assen της Ολλανδίας , 2ος στο Spa του Βελγίου , 1ος στο Ulster Grant prix της Βορ. Ιρλανδίας , 1ος στο Sachsering της Ανατολικής Γερμανίας , 1ος στο Tampere της Φιλανδίας , δεν αγωνίζεται στην Monza της Ιταλίας , δεν αγωνίζεται στο Buenos Aires της Αργεντινής ,  5ος στη Suzuka της Ιαπωνίας , μιά χρονιά με 6 νίκες , 2 δεύτερες θέσεις και ο δεύτερος παγκόσμιος τίτλος του είναι γεγονός .
Το 1964 συνεχίζει στην Suzuki όμως αυτή την χρονιά αγωνίζεται σε τρεις κατηγορίες   50   c.c  125   c.c   και 250   c.c .
Στα 50  c.c , ξεκινά πολύ δυνατά με τα αποτελέσματα , 1ος στην Daytona της Αμερικής , 2ος στο Montjuic της Ισπανίας , 1ος στο De Charade της Γαλλίας , 1ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας ,δεν αγωνίζεται στο Assen της Ολλανδίας ,3ος στο Spa του Βελγίου ,δεν αγωνίζεται στο Solitudeting της Γερμανίας ,1ος στην Imatra της Φιλανδίας ,δεν αγωνίζεται στην Suzuka της Ιαπωνίας ,ένας ακόμη παγκόσμιος τίτλος είναι γεγονός  στην  κατηγορία των 50 c.c . με 4 νίκες και 1 δεύτερη .
Στα 125 c.c ,θέλει να υπερασπίσει τον τίτλο του έχουμε λοιπόν τα αποτέλεσματα , 1ος στη Daytona της Αμερικής , 5ος στο Montjuic της Ισπανίας , δεν αγωνίζεται στο De Charade της Γαλλίας , δεν αγωνίζεται στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , 5ος στο Assen της Ολλανδίας 
δεν αγωνίζεται στο Spa του Βελγίου .δεν αγωνίζεται στο Solitudering της Γερμανίας ,1oς στο Sachsering της Ανατολικής Γερμανίας ,1ος στο Ulster Grant Prix της Βορ, Ιρλανδίας ,δεν αγωνίζεται στην Ιmatra της Φιλανδίας ,2ος στη Monza της Ιταλίας ,δεν αγωνίζεται στην Suzuka της Ιαπωνίας στο τέλος της χρονιάς του παγκοσμίου  πρωταθλήματος  βρίσκεται  τρίτος στην κατάταξη .
Στην Κατηγορία των 250 c.c αγωνίζεται μόνο σε ένα αγώνα στο Montjuic της Ισπανίας χωρίς να τερματίσει .
To 1965 αγωνιζεται παλι με την Suzuki σε δυο κατηγοριες στα 50 c.c και στα 125 c.c
Στα 50 c.c ξεκινα με ,2ος στην Daytona της Αμερικης ,2ος στο Nurburgring της Γερμανιας ,1ος στο Montjuic της Ισπανιας ,6ος στο De Rouen της Γαλλιας ,2ος στο isle of Man της Μεγαλης Βρετανιας ,2ος στο Assen της Ολλανδιας ,2ος στο Spa του Βελγιου ,Δεν αγωνιστικε στην Suzuka της Ιαπωνιας ,στο τελος της χρονιας βρισκεται Τριτος στην Καταταξη .
Την ιδια χρονια στην κατηγορια των  125  c.c κανει φοβερη παρουσια, 1ος στη Daytona της Αμερικης ,1ος στο Νurburgring της Γερμανιας ,1ος στο Montjuic της Ισπανιας ,1ος στο De Rouen της Γαλλιας ,5ος στο Isle of Man της Μεγαλης Βρετανιας ,3ος στο Assen της Ολλανδιας ,δεν αγωνιζεται στο Nurburgring της Ανατολικης Γερμανιας ,δεν αγωνιζεται στο Brno της Τσεχιας ,δεν αγωνιζεται στο Ulster Grant prix ,1ος στην Imatra της Φιλανδιας ,1ος στη Monza της Ιταλιας ,1ος στη Suzuka της Ιαπωνιας ,μετα απο αυτη την φανταστικη χρονια με τις  7  νικες και τους  56 βαθμους το τεταρτο παγκοσμιο πρωταθλημα του Hugh Anterson ειναι γεγονος .
Συνεχιζει το 1966 αγωνιζεται παλι σε δυο κατηγοριες στα  50 c.c  και στα  125 c.c .        
Στα  50 c.c αυτη την χρονια δεν τα παει και τοσο καλα ο συναγωνισμος ειναι μεγαλος, απο την Honda και Yamaha ,αναλυτικα τα αποτελεσματα του ειναι 4ος στο Montjuic της Ισπανιας ,3ος στο Hockenheeim της Γερμανιας ,3ος στο Assen της Ολλανδιας ,3ος στο Isle of Man της Μεγαλης Βρετανιας ,4ος στην Monza της Ιταλιας ,3ος στο Fuji της Ιαπωνιας στο τελος της χρονιας του στην κατηγορια των 50 c.c βρισκεται στην τεταρτη θεση της καταταξης του Παγκοσμιου .
Στα  125 c.c και εδω τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα η Honda και η Yamaha εχουν τον πρωτο λογο ετσι δεν εχει καλα αποτελεσματα ο Ηugh Anterson, δεν αγωνιζεται στο Montjuic της Ισπανιας
δεν αγωνιζεται στο hockenheim της Γερμανιας ,4ος Assen της Ολλανδιας ,δεν αγωνιζεται στο Sachsenring Ανατολικης Γερμανιας ,4ος στο Masaryk της Τσεχιας ,4ος στην Imatra της Φιλανδιας, 
5ος στο Ulster Grant Prix της Βορ. Ιρλανδιας ,3ος στο Isle of Man της Μεγαλης Βρετανιας ,δεν αγωνιζεται στη Monza της Ιταλιας ,δεν αγωνιζεται στο Fuji της Ιαπωνιας ,ετσι στο τελος της χρονιας και στην κατηγορια των 125 c.c  βρισκεται στη πεμπτη θεση στη καταταξη 
Στις τιμητικες των γενεθλιων της Βασιλισσας το 1994 ο Hugh Anterson εγινε μελος του ταγματος της Βρετανικης Αυτοκρατοριας για τις υπηρεσιες του στον μηχανοκινητο αθλητισμο . 
Πρώτος  του αγώνας στο  Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Isle of Man της  Μεγάλης Βρετανίας στα 50 c.c   το    1960
Πρώτη   του  νίκη  στο  Παγκόσμιο  Πρωτάθλημα    στο  Buenos  Aires  της   Αργεντινής  στα    50 c.c   το    1962 
Τελευταία  του νίκη στο Παγκόσμιο  Πρωτάθλημα  στο   Fuji   της      Ιαπωνίας             στα     125 c.c   το    1965
Τελευταίος του Αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα  στο  Fuji της     Ιαπωνίας             στα      50 c.c    το    1966
Αγωνίσθηκε    σε    68     Grant Prix       και     Νίκησε    σε    24    Grant  Prix 
Νίκησε  8  φορές στην κατηγορία των 50 c.c    και    16 φορές  στην κατηγορία των 125 c.c
Κατέκτησε  Τέσσερα   Παγκόσμια  Πρωταθλήματα με  την   Suzuki
2   Στην   Κατηγορία     Των       50    c.c    το   1963   και   το      1964 
2   Στην   Κατηγορία     Των      125  c.c     το   1963   και   το       1965