Takazumi Katayama
Γεννήθηκε στις 16 Απριλίου του 1951 στο Κόμπε της Ιαπωνίας , πρόκειται για μια μεγάλη φυσιογνωμία της παγκόσμιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας άρχισε να ασχολείται με τους αγώνες στις αρχές της δεκαετίας του εβδομήντα , το 1971 τρέχοντας με μια Yamaha δείχνοντας τις μεγάλες ικανότητες του και ότι είναι ικανός για πάρα πολλά πράγματα , όπου το 1973 κατάφερε και έγινε πρωταθλητής Ιαπωνίας .
Είναι ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κέρδισε παγκόσμιο πρωτάθλημα , τα ενεργά του χρόνια στο παγκόσμιο στερέωμα είναι από το 1974 μέχρι το 1985 Έρχεται το 1974 στην Ευρώπη με μια ιδιωτική συμμετοχή και με ένα Yamaha TZ 250 όπου εμφανίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα , δεν αγωνίζεται στους τρεις πρώτους αγώνες , στο Nurburgring της Γερμανίας , στην Imola της Ιταλίας , στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας , δεν τερματίζει στο Assen της Ολλανδίας , 3ος στο Spa του Βελγίου , 1ος στο Anterstorop της Σουηδίας , 5ος στην Imatra της Φιλανδίας , 2ος στο Brno της Τσεχοσλοβακίας , δεν τερματίζει στην Opatijia της Γιουγκοσλαβίας , δεν τερματίζει στο Montjuic της Ισπανίας μετά από αυτά τα αποτελέσματα καταλαμβάνει την 4η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με 43 βαθμούς .
Το 1975 δεν εμφανίζεται πουθενά στη Ευρώπη πιθανόν να ήθελε οικονομική στήριξη που δεν βρήκε από κανένα .
Το 1976 μπαίνει δυναμικα στην χρονιά και εμφανιζεται σε τρεις κατηγοριες

-chevallier_katayama_agostini
Το 1975 δεν εμφανιζεται καθολου στο παγκοσμιο πρωταθλημα,ομως το 1976 επανερχεται δυναμικα στην Ευρωπη και τωρα συμμετεχει σε τρεις κατηγοριες στα 250 c.c , στα 350 c.c και στα 500 c.c .

Περί τα μέσα του ίδιου χρόνου έρχεται με ιδιωτική συμμετοχή στην Ευρώπη με ένα Yamaha ΤΖ-250 και τρέχει σε 4 Grand Prix.
Πρώτα στο SPA του Βελγίου που είναι και ο πρώτος του αγώνας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και παίρνει τη τρίτη θέση.
Ακολουθεί το Anderstorp της Σουηδίας όπου κατακτά τη πρώτη του νίκη.
Ακουλουθεί η Imatra της Φιλανδίας πέμπτος και τέλος το Brno της Τσεχίας όπου παίρνει τη δεύτερη θέση.
Το 1976 επανέρχεται στην Ευρώπη πάλι με ιδιωτική συμμετοχή και αγωνίζεται παράλληλα σε 3 κατηγορίες, 250, 350 & 500 cc.
Στη κατηγορία των 250 cc κάνει φοβερή παρουσία και έρχεται δεύτερος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με μία νίκη στο αγαπημένο του Anderstorp της Σουηδίας και 4 δεύτερες θέσεις.

Το 1977 υπογράφει με τη Yamaha Ευρώπης που έχει έδρα στην Ολλανδία και αγωνίζεται σε δύο κατηγορίες , 250 και 350 cc.
Στη κατηγορία των 250 cc κάνει μεγάλη προσπάθεια για διάκριση , παίρνει όμως μία μόνο νίκη στη Jarama της Ισπανίας και δύο δεύτερες θέσεις.
Στη κατηγορία των 350 cc που αγωνίζεται παρουσιάζεται με ένα τρκύλινδρο Yamaha TZ-350 και καταφέρνει μετά από μεγάλο αγώνα 5 νίκες και 2 τρίτες θέσεις.
Απότέλεσμα όλων αυτών είναι η κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη κατηγορία των 350 cc.
Είναι ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κατακτά παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Το 1978 προσπαθεί να επαναλάβει τη προηγούμενη επιτυχία του όμως δεν τα καταφέρνει και τερματίζει δεύτερος με δύο νίκες.
Τον επόμενο χρόνο βρίσκεται στη Honda και βοηθά την εξέλιξη κάπου μοντέλου τρέχοντας παράλληλα.
ΤΟ 1982 πετυχαίνει και τη πρώτη του νίκη στη κατηγορία των 500 cc που αλλού στο Andserstrp της Σουηδίας.
Το 1985 ανακοινώνει ο ίδιος την αποχώρησή του από τους αγώνες κάνοντας τον τελευταίο του αγώνα στο SPA του Βελγίου.


Έτρεξε σε 83 grand Prix και κέρδισε 11 φορές.
Συνολικά κέρδισε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 350 cc.
Μετά την αποχώρησή του και σε μικρό χρονικό διάστημα δημιούργησε τη δική του αγωνιστική ομάδα στα grand Prix.
.

-chevallier_katayama_agostini

Περί τα μέσα του ίδιου χρόνου έρχεται με ιδιωτική συμμετοχή στην Ευρώπη με ένα Yamaha ΤΖ-250 και τρέχει σε 4 Grand Prix.
Πρώτα στο SPA του Βελγίου που είναι και ο πρώτος του αγώνας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και παίρνει τη τρίτη θέση.
Ακολουθεί το Anderstorp της Σουηδίας όπου κατακτά τη πρώτη του νίκη.
Ακουλουθεί η Imatra της Φιλανδίας πέμπτος και τέλος το Brno της Τσεχίας όπου παίρνει τη δεύτερη θέση.
Το 1976 επανέρχεται στην Ευρώπη πάλι με ιδιωτική συμμετοχή και αγωνίζεται παράλληλα σε 3 κατηγορίες, 250, 350 & 500 cc.
Στη κατηγορία των 250 cc κάνει φοβερή παρουσία και έρχεται δεύτερος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με μία νίκη στο αγαπημένο του Anderstorp της Σουηδίας και 4 δεύτερες θέσεις.

Το 1977 υπογράφει με τη Yamaha Ευρώπης που έχει έδρα στην Ολλανδία και αγωνίζεται σε δύο κατηγορίες , 250 και 350 cc.
Στη κατηγορία των 250 cc κάνει μεγάλη προσπάθεια για διάκριση , παίρνει όμως μία μόνο νίκη στη Jarama της Ισπανίας και δύο δεύτερες θέσεις.
Στη κατηγορία των 350 cc που αγωνίζεται παρουσιάζεται με ένα τρκύλινδρο Yamaha TZ-350 και καταφέρνει μετά από μεγάλο αγώνα 5 νίκες και 2 τρίτες θέσεις.
Απότέλεσμα όλων αυτών είναι η κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη κατηγορία των 350 cc.
Είναι ο πρώτος Ιάπωνας αναβάτης που κατακτά παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Το 1978 προσπαθεί να επαναλάβει τη προηγούμενη επιτυχία του όμως δεν τα καταφέρνει και τερματίζει δεύτερος με δύο νίκες.
Τον επόμενο χρόνο βρίσκεται στη Honda και βοηθά την εξέλιξη κάπου μοντέλου τρέχοντας παράλληλα.
ΤΟ 1982 πετυχαίνει και τη πρώτη του νίκη στη κατηγορία των 500 cc που αλλού στο Andserstrp της Σουηδίας.
Το 1985 ανακοινώνει ο ίδιος την αποχώρησή του από τους αγώνες κάνοντας τον τελευταίο του αγώνα στο SPA του Βελγίου.


Έτρεξε σε 83 grand Prix και κέρδισε 11 φορές.
Συνολικά κέρδισε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 350 cc.
Μετά την αποχώρησή του και σε μικρό χρονικό διάστημα δημιούργησε τη δική του αγωνιστική ομάδα στα grand Prix.
.